сряда, 8 април 2015 г.

КАКВО Е ВИСШ АЗ?


Какво е висш Аз? 
Това сме самите ние - сложно торсионно завихряне (огромна база с информация), което не може да съществува директно в 3D пространството поради високата си честота на трептене. Висшия Аз (ние самите) може да е много съвършен и да знае всичко, но му липсва дълбочината на разбиране (все едно да знаеш само отговора на задачата без да знаеш как се е получил), което налага влизането му в 3D пространството и да трупа преживявания и опитност. Сами по себе си преживяванията са си информация, чрез която висшият Аз се развива ,или ако искате го разбирайте разширява своята геометрична и торсионна сложност. Един пример за дълбочина на разбиране: Колкото и да обяснявате на човек колко боли да ти извадят зъб без упойка, то той ще разбира нещата повърхностно докато не го изпита сам.

Всички живи същества (хора, животни, растения) имат свой собствен Висш Аз, който е на неговия си етап на развитие (събиране на информация) и затова хората са различни, защото всеки търси собствените си преживявания. Може би и затова религията казва, че във всеки човек има частичка от бога независимо дали е добър или лош, но забравя да довърши, че този Бог си ти самият и имаш нужда от информацията (преживяванията), която ще събереш точно от тези добри или лоши преживявания. Тялото е една черупка или инструмент на Вас самите (Вашият Висш Аз) - за самоусъвършенстване.  

Всеки си мисли, че на Земята се води битка между доброто и злото, но всъщност тези понятия са различни за всеки човек. Доброто ,което прави един човек може да е зло за друг.
Реално няма никаква битка, просто различни преживявания.
За да се развива по-бързо един едновременно инкарниращ се Висш Аз му трябва разнообразие или така нареченият хаос, за да може в един и същи момент чрез многобройните си инкарнации да изпита едновременно крайности като добро-зло, красиво-грозно, мъж-жена, богат-беден и т.н. Всъщност няма добро и зло всичко е информация която ни доразвива. За да се разбере в дълбочина какво е доброто трябва преди това да се разбере какво е злото (или обратното). Така че всеки трябва да се инкарнира и като добър и като лош за да е наясно.
На последователно инкарниращият се Висш Аз не му трябва голямо разнообразие в един и същи момент, защото неговата следваща инкарнация започва едва след като сегашната умре. Това води до по-бавно развитие на Висшият Аз(по-малко събрана информация от преживявания) в сравнение с едновременно инкарниращият се.
Последователно инкарниращият се Висш Аз се стреми към еднообразие и ред и това се наблюдава в момента на Земята чрез опитите да се въведе Нов световен ред, единна религия на Земята, равенство между половете и др. - един вид да се заличат различията между хората, което пречи на едновременно инкарниращите си.

Според мен дори и камъните си имат свой висш Аз, който след еон години ще стигне нашето ниво на разбиране и развитие. Годините за Висшият Аз не са проблем, защото времето за него просто не съществува.

Автор: dragonn
Източник: От извора


Няма коментари:

Публикуване на коментар