петък, 20 март 2015 г.

ЕНЕРГИЯТА Е ВИБРАЦИЯ


Енергията е вибрация.

Когато съвпаднат две вибрации се получава комуникация.
Няма ли сходство в честотата на вибрация, комуникацията е трудна или липсва. 


Днес 20 МАРТ 2015 г. е ден за смърт на старото и раждането на новото.
Всеки сам може да усети с какво иска да се раздели и какво иска да се роди в живота му.
Аз за себе си (не само сега, но и от преди) съм си избрала пътя на Любовта!
Вибрацията й е много висока и искам около себе си това в живота.
Всичко друго, основано на страх ми е трудно поносимо и не вирее вече в моя свят.


Енергиите в момента образуват няколко реалности и се зараждат нови светове.


Ако някой по някакъв начин не се чувства комфортно с мен, или аз с него, то най-вероятно сме на различни честоти.


Много трудоемко е да живееш в мъчение, да се разтягаш като ластик, за да комуникираш и поддържаш връзка с коренно различни вибрации около теб.
Пускам се на свобода и отказвам да се опитвам да задържам при себе си неща и ситуации, които не ми резонират.

Който иска може да бъде до мен и да лети в моето небе, но на мен ми се умориха крилата да правя гимнастики.

Бъдете Любов! Бъдете свободни! Раждайте се всеки миг, но не умирайте, защото не искате да пуснете нещо старо и несинхронично с вас и вашата душа.


Миналото и бъдещето не съществуват.
Има само Сега! Един Миг. Той ви принадлежи.


Вижте в този Миг кой е до вас, кой ви подкрепя, кой трепти на същата честота и му се усмихнете.
Усмих от мен за всички вас, които ме усещате близо до себе си. smile emoticon
Усмих и на другите, но дали виждат усмивката ми...smile emoticon
А то не е и моя работа. 

Моята работа е да Бъда Себе Си - Любов heart emoticon
Сбогом страх! wink emoticon
Деси heart emoticon

снимка: @

Няма коментари:

Публикуване на коментар