неделя, 29 март 2015 г.

АЗ СЪМ ОГЛЕДАЛО

Един ден Буда и неговият ученик Ананда, посетили Варанаси.
В центъра на града срещнали човек, който спрял Буда и му казал:
- Ти си един шарлатанин!
Буда отвърнал:
- Ти си груб и невъзпитан, но си прав!
Не след дълго срещнали друг човек, който при появата на Буда просто грейнал. Казал му:
- Ти си най-красивото цвете на света!
Буда рекъл:
- Така е, приятелю. Това е самата истина. Ти виждаш същността на нещата.
Ананда наблюдавал всичко това много внимателно, и не се сдържал да попита Буда:
- Как е възможно и двамата да са прави, след като изразяват коренно противоположни мнения?
Буда се усмихнал, погледнал към Ананда, и отговорил:
- Аз съм огледало, полирано от Бог. В мен всеки може да види, самия себе си…

Притчата е взета от http://www.spiralata.net/

АКО ВИ ХАРЕСВА СТАТИЯТА, МОЖЕ ДА Я СПОДЕЛИТЕ С ПРИЯТЕЛИ И ПОЗНАТИ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ С БУТОНИТЕ ОТДОЛУ. БЛАГОДАРЯ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар